Overslaan en naar de inhoud gaan

Gillette-account wereldwijd naar Grey

Het belangrijkste deel van het reclame-account van Gillette, lichaamsverzorging voor mannen, gaat wereldwijd van BBDO naar Grey Group.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Aan de keuze ging een zeven maanden durende review vooraf. Moederbedrijf Procter & Gamble kwam met het bericht dat bij Grey wordt gestald. BBDO verliest het grootste deel van het account, maar behoudt wel het vrouwenmerk Venus en het omvangrijke Braun lichaamsverzorging account. BBDO werkte tachtig jaar als bureau voor het belangrijkste tak van Gillette, lichaamsverzorging voor mannen. Het gaat onder meer om scheermesjes, huidverzorging en deodorant.

related partner content for mobile comes here

Voor mediabureaus Carat, Starcom Mediavest en pr-bureaus Ketchum en Integer Group verandert er niets.

P&G begon in september met de review, die in eerste instantie gespitst was op de Noord-Amerika. Al snel volgde een wereldwijde herziening. De komende drie maanden volgt de transitie van het account van BBDO (Omnicom) naar Grey (WPP).

Bron: Adage.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in