Gillette-account wereldwijd naar Grey


Aan de keuze ging een zeven maanden durende review vooraf. Moederbedrijf Procter & Gamble kwam met het bericht dat Gillette bij Grey wordt gestald. BBDO verliest het grootste deel van het account, maar behoudt wel het vrouwenmerk Venus en het omvangrijke Braun lichaamsverzorging account. BBDO werkte tachtig jaar als bureau voor het belangrijkste tak van Gillette, lichaamsverzorging voor mannen. Het gaat onder meer om scheermesjes, huidverzorging en deodorant.
Voor mediabureaus Carat, Starcom Mediavest en pr-bureaus Ketchum en Integer Group verandert er niets.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSP&G begon in september met de review, die in eerste instantie gespitst was op de Noord-Amerika. Al snel volgde een wereldwijde herziening. De komende drie maanden volgt de transitie van het account van BBDO (Omnicom) naar Grey (WPP).
Bron: Adage.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid