Overslaan en naar de inhoud gaan

Starbucks haalt 10% van haar omzet uit mobiel

de internationale koffieketen Starbucks haalt maar liefst 10 procent van haar Amerikaanse omzet uit mobiel. Het geeft goed aan, dat…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Gene Signorini, vice president of mobile insights van Mobiquity: “Starbuck’s success shows that mpayments can be done right and successfully if you understand your customers well, you are committed to making it a success and continue to evolve over time to get the experience optimized for users.

related partner content for mobile comes here

For companies who are either just beginning to implement mobile payments, or haven’t started yet, Starbuck’s success is a good thing. Every new technology innovation requires a few leading edge companies to act as trailblazers, and Starbuck’s is filling this role. By watching what they get right, and even what they might get wrong, other companies can adapt these lessons to their own specific business requirements and become fast-followers in mobile payments.”

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in