Overslaan en naar de inhoud gaan

Fallon verzwakt en weer versterkt

Amerikaans reclamebureau Fallon Worldwide verloor onlangs haar BWM account ter waarde van maar liefst $ 160 miljoen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Als ik naar de interne burn-rate van het bureau kijk, hangen er wat wolkjes boven het gewaardeerde bureau dat reeds 7 Effies in de wacht sleepte. De afgelopen 20 maanden raakte het bureau een reeks aan creatieve talenten kwijt,
aldus

related partner content for mobile comes here

Maar Fallon versterkte zich onlangs met creative directors van Wieden & Kennedy en Crispin Porter & Bogusky. Creatieve baas bij Fallon Paul Silburn zoekt nog enkele creatieve talenten om zijn team weer op volle sterkte (30 man!) te brengen.

Wat me nog opviel bij de website van Fallon: men heeft een prachtige splash-page, maar tikt u 'Fallon Advertsing' eens in bij Google? waar is de meta data van de wesbite? Zou daar pas verandering in komen als men een online creatief aantrekt?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in