Overslaan en naar de inhoud gaan

C&A back to the roots

Terug naar de basis, dat is het devies bij C&A. Het modeconcern is erachter gekomen dat de klant het liefst op de oude vertrouwde manier…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

C&A heeft zich in Duitsland de laatste jaren aardig hersteld. Na een periode waarin het modeconcern te kampen had met dalende omzetten en de hete adem van concurrenten als H&M en Zara in de nek voelde, is de opwaartse lijn weer ingezet. Dat is mede te danken aan de heldere koers die het bedrijf vaart. De high brow imago-advertising is afgezworen. Want dat bleek bij de klanten vooral tot verwarring te leiden. Gekozen is voor reclame die simpelweg kleding laat zien met daarbij de prijs, in een afgerond bedrag. Daarnaast zijn er regelmatig kortingacties. En voor de kinderen is het aloude C&A-merk Palomino opnieuw opgetuigd. Kortom, niet teveel vernieuwing, maar trouw blijven aan de waarden die bij het merk C&A horen: goede kleding die niet te duur is.

related partner content for mobile comes here

Bron: Absatzwirtschaft

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in