Masterfoods stimuleert buitenspelen via tv


Het programma maakt deel uit van hun landelijke campagne Lekker Buiten Spelen. Masterfoods startte afgelopen mei de campagne om kinderen tussen zes en 12 jaar te inspireren vaker buiten te spelen. In het programma Lekker Buiten Spelen, dat vanaf maandag 5 september dagelijks bij Jetix te zien is, krijgen kijkers de beste buitenspeltips van andere kinderen. Masterfoods ondersteunt de campagne Lekker Buiten Spelen door het plaatsen van ruim 30 speeltoestellen in diverse gemeentes in Nederland.
De uitzending duurt niet langer dan twee minuten, want daarna is het tijd om achter de tv vandaan te kruipen en naar buiten te gaan. Jetix zendt Lekker Buiten Spelen elke schooldag rond 7:45 uur uit, zodat de speeltips meteen getest kunnen worden op het schoolplein of in de buurt. Rond 16.00 uur s middags wordt de uitzending herhaald. Vanaf september zijn 40 uitzendingen van Lekker Buiten Spelen, acht weken lang bij Jetix te zien. Ook zijn alle afleveringen terug te vinden op de website www.lekkerbuitenspelen.nl.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Foodnieuws.nl
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid