Nokia's zwarte doos


Nokia introduceert z'n nieuwste toestel, de 8800, in zwarte dozen van 2x2x2 die op diverse plaatsen in het land staan.
Daarmee speelt de fabrikant in op de zintuiglijke marketingtrend; aan elke kant van de doos kun je het toestel ervaren met de zintuigen: voelen, zien, horen (proeven en ruiken? zal wel niet).
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe 8800 wordt gepositioneerd als een toestel voor mensen die 'op zoek zijn naar producten met een ziel'. De nadruk ligt op het design. Maar dat doet Nokia niet alleen; de Samsung LadyPhone (de 3500) is immers ook gemarket op z'n zachte ronde vormen en pastellerige frontjes.
De boxen van Nokia staan vanaf nu onder meer in het centrum van Amstelveen, op Schiphol, in de Passage in Den Haag, Op Winkelcentrum Presikhaaf in Arnhem, in Winkelcentrum De Tuinen in Naarden en De Hilvershof in Hilversum.
Overigens is Nokia überhaupt met een media-offensief bezig; 19 september start er ook weer een nieuwe Nokia Game, 20Lives geheten.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid