Overslaan en naar de inhoud gaan

Nokia's zwarte doos

Nokia introduceert z'n nieuwste toestel, de 8800, in zwarte dozen van 2x2x2 die op diverse plaatsen in het land staan.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

introduceert z'n nieuwste toestel, de , in zwarte dozen van 2x2x2 die op diverse plaatsen in het land staan.

related partner content for mobile comes here

Daarmee speelt de fabrikant in op de zintuiglijke marketingtrend; aan elke kant van de doos kun je het toestel ervaren met de zintuigen: voelen, zien, horen (proeven en ruiken? zal wel niet).

De 8800 wordt gepositioneerd als een toestel voor mensen die 'op zoek zijn naar producten met een ziel'. De nadruk ligt op het design. Maar dat doet Nokia niet alleen; de Samsung LadyPhone (de 3500) is immers ook gemarket op z'n zachte ronde vormen en pastellerige frontjes.

De boxen van Nokia staan vanaf nu onder meer in het centrum van Amstelveen, op Schiphol, in de Passage in Den Haag, Op Winkelcentrum Presikhaaf in Arnhem, in Winkelcentrum De Tuinen in Naarden en De Hilvershof in Hilversum.

Overigens is Nokia überhaupt met een media-offensief bezig; 19 september start er ook weer een nieuwe , 20Lives geheten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in