Overslaan en naar de inhoud gaan

Nokia begint weer een spel: Nokia 20Lives

Nokia lanceert na het populaire Nokia Game een nieuw interactief avontuur, Nokia 20Lives.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Nokia 20Lives biedt 'een online mobiele ervaring aan, met een mix van elementen gebaseerd op games, films, mode en muziek'.

related partner content for mobile comes here

Het begint overigens pas op 19 september en dan zullen deelnemers de kans krijgen om in de schoenen van iemand anders te stappen ? niet één of twee keer, maar 20 keer.

Nokia 20Lives stelt 20 fictieve personages voor en biedt spelers de mogelijkheid om een dag te beleven in het leven van deze personages.

Spelers zien de wereld door de ogen van de personages, ze ontmoeten hun vrienden en familie, doen hun werk en nemen hun beslissingen. Op basis van de keuzes die ze maken tijdens de game, zullen spelers al dan niet slagen in hun leven in Nokia 20Lives.

De webgestuurde game zal gespeeld worden in 21 landen in heel Europa, in 11 talen.

'Ieder van ons heeft er wel eens van gedroomd om iemand anders te zijn. Met Nokia 20Lives willen we deze fascinerende ervaring aanbieden aan mobiele telefoongebruikers. Nokia 20Lives is meer dan alleen een game ? het is een unieke kans om ervaringen van andere mensen te ontdekken en een hele dag lang te proeven van hun leven', aldus Heikki Tarvainen, Vice President of Marketing, Mobile Phones, Nokia.

Hij vervolgt: 'Het buitengewoon succesvolle Nokia Game, vijf keer georganiseerd door Nokia, heeft ons getoond hoe we mobiele telefoongebruikers kunnen entertainen en inspireren. We zijn ervan overtuigd dat het unieke concept van Nokia 20Lives een verrassende nieuwe manier is om mensen in contact te brengen met Nokia producten en het merk Nokia, en dat de game tegelijkertijd innovatieve interactiemogelijkheden biedt.'

Nokia 20Lives maakt gebruik van video en bewegende beelden op het internet, alsook van SMS, e-mail en spraakberichten om informatie uit te wisselen met spelers.

Tijdens de game kunnen spelers een mobiele telefoon winnen of meedingen naar hoofdprijzen die verband houden met het leven van de 20 personages, zoals een helikoptervlucht, een verwenweekend of een Formule 1-weekend in Monaco.

De personages in de game hebben allemaal iets met elkaar te maken op een bepaald punt in hun leven - hoe en waar, dat ontdekken spelers tijdens de game.

Inschrijven kan op . Maar pas vanaf 29 augustus.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in