Overslaan en naar de inhoud gaan

Belang Reed Elsevier in Chinees farmabedrijf

Reed Elsevier neemt een belang in een dochterbedrijf van het grootste geneesmiddelenconcern in China.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat meldde de Britse krant The Sunday Times afgelopen zondag.
Reed Exhibitions, eigenaar van onder meer het medische vaktijdschrift The Lancet en het vakblad voor de filmindustrie Variety, zou een belang nemen van 50 procent in het bedrijf China Pharmaceutical Exhibition Corporation (CPEC). Dat is weer onderdeel van het farmaceutische staatsconglomeraat Sinopharm.
Daarmee zou de Brits-Nederlandse uitgever een leidende positie kunnen verwerven in de sterk groeiende markt van beurzen en bedrijfsevenementen in China.
De waarde van de joint venture met CPEC wordt geschat op 41 miljoen euro en zal de naam Reed Sinopharm Exhibitions krijgen.

related partner content for mobile comes here

Bron: Het Financieele Dagblad.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in