Overslaan en naar de inhoud gaan

DSM eert werk van inspirerende wetenschappers

Medewerkers worden aangemoedigd zich in discussies over de rol van wetenschap te roeren.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Nederlands chemiebedrijf DSM gaat in zijn nieuwe marketingcampagne wijzen op de enorme bijdrage die de moderne wetenschap levert aan de maatschappij waarin we leven. Met storytelling wil DSM de wetenschappers ‘vermenselijken’met hun persoonlijke verhalen. Centrale rol in de campagne vormen korte films over de ‘Unsung heroes of science’. In vijf vier minuten-durende films komen wetenschappers aan het woord die zich inzetten om de wereld mooier en beter te maken en wordt duidelijk welke offers ze daarvoor moeten brengen en welke moeilijkheden ze moeten overwinnen. Zo komt wetenschapper Molly Morse aan het woord over haar zoektocht naar een manier om van methaangas biologisch afbreekbaar plastic te maken.

related partner content for mobile comes here

Internal branding
DSM wil met zijn campagne aansluiten op externe fora, wetenschappers bereiken en in de breedte invloed uitoefenen op discussies die de rol en positie van de wetenschap als thema hebben. Er is ook sprake van een internal branding-component. DSM-medewerkers worden aangemoedigd zich in deze discussies te roeren.


Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in