Opnieuw grote internationale mediapitch: GSK/Novartis
De twee farmaceuten zijn eerder dit jaar gefuseerd en herzien nu het 1,4 miljard tellende media-account.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
GlaxoSmithKline (GSK) en Novartis willen samen onder meer een nieuwe consumententak op gaan zetten. Bekende consumentenmerken van GSK zijn Voltaren, Sensodyne, Aquafresh, Zovirax en Lamisil.
GroupM en Omnicom Media Group’s PHD zijn nu de mediabureaus voo GSK, terwijl Novartis samenwerkt met Starcom MediaVest Group. Dat laatste mediabureau heeft zich inmiddels teruggetrokken. GroupM en PHD zijn nog wel in de race.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Veel grote internationale mediapitches
De lijst van internationale mediareviews van grote concerns wordt wekelijks langer. Johnson & Johnson, P&G, Unilever, L'Oreal, 21stCentury Fox, Sony, Volkswagen Group en Mondelez kijken allen rond.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid