Overslaan en naar de inhoud gaan

Gerard Joling maakt nieuwe versie ‘Maak me gek’ voor Simpel

Na Nick & Simon krijgt Geer ook zijn eigen hysterische vingerpopje van de telecomprovider.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Voor de reclamespots op radio en televisie heeft Joling een nieuwe versie van zijn nummer 1-hit ‘Maak me gek’ opgenomen. De simpele campagne met Nick en Simon resulteerde volgens Simpel in een aanzienlijke stijging van het aantal abonnementen. 

Vivian Butzelaar, brand director Simpel: &;Op de Verdubbeldagen-campagne met Nick en Simon hebben we enorm veel positieve reacties gehad. In de maanden dat de spots op radio, televisie en billboards te zien waren, hebben we een flinke toename van abonnementsverkopen gerealiseerd. Met Gerard Joling borduren we hier op voort.&;

related partner content for mobile comes here

De campagne is vanaf vandaag te horen en zien.

 

Credits
Klant: Simpel
Eindverantwoordelijke klant: Vivian Butzelaar, Jasper de Rooij
Product: DubbelBundels
Bureau: Alfred International
Strategie: Gabriel Snuverink
Account: Mireille Elberse & Piet Honig
Concept: Alfred
RTV Producer: Suzanne vd Bouwhuijsen
Productiemaatschappij: Brenninkmeijer & Isaacs
Regisseur:Patrick de Zeeuw (Alfred)
Producer: Esther van Leeuwen
Lighting cameraman/D.O.P: Marc de Meijer
Editor: Jelmar Hoekstra
Post Productie: The Compound
Soundstudio: Earforce
Online bureau: People@RLVNT

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in