Overslaan en naar de inhoud gaan

Bloedeloos adverteren voor verkeersveiligheid

Verkeersveiligheidspotjes maken, het lijkt zo simpel. Heftige botsingen en veel bloed. Ik heb er heel wat langs zien komen de afgelopen…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Verkeersveiligheidspotjes maken, het lijkt zo simpel. Heftige botsingen en veel bloed. Ik heb er heel wat langs zien komen de afgelopen jaren en als je ze allemaal achter elkaar zou zetten heb je een spannende horrorfilm.
Deze week kwam in contact met Neil Hopkins, de Communications Manager van het Engelse Sussex Safer Roads Partnership. Zij kwamen afgelopen week met de campagne . Zonder verschrikkelijke beelden en zonder bloed. Spectaculair is de campagne niet maar iedereen die ik het laat zien komt met "Wow".

related partner content for mobile comes here

Director Daniel Cox: “It was central to the development of the project that we root the concept of wearing a seat belt firmly in the family domain, and create the advert so that it could be viewed by anyone of any age. Children are so important as opinion formers within their family that we felt it imperative to have a child take a pivotal role in relaying our message.”

Neil Hopkins, Communications Manager: “Embrace Life deals with the non-wearing of seatbelts by both drivers and passengers – which continues to be an issue not only in Sussex, but across the entire United Kingdom and EU, despite many years of high profile campaigning.”

Helaas geen YouTube embed hier. Want bij Sussex Safer Roads willen ze graag alle traffic naar de eigen website. Dat werd een aardige discussie met ze. Het gaat niet om pageviews, het gaat om bereik. Dat drong wel door maar pas toen verschillende YouTube gebruikers de video zelf gingen publiceren kwam men in actie. Op dit moment is de video nog niet live op YouTube maar dat zal niet lang meer duren.

Update: De video staat nu op YouTube en dus ook hier:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in