
Eén van de leuke dingen van internet is dat je alles wat Nederland doet en laat in het buitenland zo makkelijk kunt volgen. Google is je veelzijdigste buitenlandcorrespondent. Zo stuiten we nu op Amstel in de Verenigde Arabische Emiraten. Altijd gedacht dat Arabieren alcoholvrij leefden.
Niet dus, weten we nu uit AME Info dat het zakennieuws van de Emiraten brengt. Dat wil zeggen dat dit om een sappig persbericht gaat van de introductie van een nieuw Amstel-biertje: Amstel Pulse met 50 procent minder calorieën en toch 4,7 procent alcohol. Russen en Australiërs mochten er eerst aan proeven.
Vacatures
Event Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
ScheepensEn ook deze bron is Amstel welgezind. Een mooie avond voor Evert Beumer, Brand Manager voor Amstel bij Sirocco, Heineken's joint-venture in het Midden-Oosten.
Weblogs helpen Amstel een handje, zoals van promotiebureau Artaaj die de wereld in beeld en tekst laat weten hoe gezellig Amstel het had gemaakt in Dubai.
Maar op deze UAE-blog is een bezoeker van het evenement minder blij: "Why do Americans make such rubbish beer? Millers is like dishwater, Budweiser leaves a nasty taste and Amstel is inconsequential. Except I stand corrected - Amstel is apparently Dutch. They usually make a great beer. They should be ashamed of this one. I must have assumed it was American because it tastes so bad!
Still, that didn't stop me from going to a media party last night for the launch of Amstel Pulse - a funkily bottled beer that is low in carbs but still has the same alcohol content. So you can get smashed but your arse won't get quite so fat. A fine idea except that the beer tastes of precisely nothing."
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee