Ohra in ingame advertising


Ohra biedt iedere Eccky gratis een pakket van zorg-, schade- en aansprakelijkheidsverzekeringen aan. Het online spel werd in het voorjaar gelanceerd en kent inmiddels zo'n 300.000 geregistreerde gebruikers en meer dan 100.000 geboren Eccky's. Per Eccky doneert Ohra 30 credits ter waarde van 30 eurocent die over 6 dagen als premie worden afgeschreven.
Ohra heeft meerdere redenen om de virtuele Eccky wereld te verzekeren, zo meldt het bedrijf. ‘Eccky simuleert het echte leven, inclusief karakter- en spraakontwikkeling, eet- en slaapbehoeften en merken en producten uit de echte wereld. We willen vooral benadrukken hoe belangrijk het is jezelf, je gezin en je kinderen adequaat te verzekeren. Wij geloven erin dat je dat besef niet vroeg genoeg kunt stimuleren’, zegt Jaap Kooij, manager internet marketing van Ohra.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid