Overslaan en naar de inhoud gaan

Ohra in ingame advertising

Ohra stapt in ingame advertising. De verzekeraar biedt elke virtuele baby uit het online spel Eccky gratis een pakket verzekeringen aan.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ohra biedt iedere Eccky gratis een pakket van zorg-, schade- en aansprakelijkheidsverzekeringen aan. Het online werd in het voorjaar gelanceerd en kent inmiddels zo'n 300.000 geregistreerde gebruikers en meer dan 100.000 geboren Eccky's. Per Eccky doneert Ohra 30 credits ter waarde van 30 eurocent die over 6 dagen als premie worden afgeschreven.

related partner content for mobile comes here

Ohra heeft meerdere redenen om de virtuele Eccky wereld te verzekeren, zo meldt het bedrijf. ‘Eccky simuleert het echte leven, inclusief karakter- en spraakontwikkeling, eet- en slaapbehoeften en merken en producten uit de echte wereld. We willen vooral benadrukken hoe belangrijk het is jezelf, je gezin en je kinderen adequaat te verzekeren. Wij geloven erin dat je dat besef niet vroeg genoeg kunt stimuleren’, zegt Jaap Kooij, manager internet marketing van Ohra.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in