Mooi werk aan de Bergweg
De aankondiging: "Het Rotterdamse belevenis- en reclamebureau More than Live lanceert vandaag haar nieuwe website. Het frisse en potentiële bureau heeft een site ontwikkeld die gezien de vele originele en creatieve invalshoeken bijzonder mag worden genoemd. Een videosite die van het begin tot het eind verassend is."
En dat alles op Bergweg 245A, in de buurt van station Bergeweg waar ik vroeger zo vaak in- en uitstapte. Een Rotterdamser en kapsoneslozer locatie kun je niet bedenken.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaGoed, nadat ik m'n teiltje had geleegd, toch maar even gaan kijken op Morethanlive.nl. Het moet gezegd: visueel is het prachtig. De flashproductie is perfect. Beeld zegt gelukkig meer dan alle woorden.
Op de site zijn 'beleveniscases' te zien van o.a. T-Mobile, Unilever en Universal Pictures. Kijk ook even naar de tekst bij 'campagne Blue Man'. Daar krijgt een vertrekkende klant, Stage Holding, een veeg uit de pan.
"De nieuwe site is een cadeau in verband met het 2 jarige bestaan." Nog even gebeld met Henk Aron, de chef. Het gaat uitstekend met de combinatie van evenement en internet. Daar werken nu acht mensen aan bij More than Live. Onder meer AGF Promotie Nederland, TMF, Tempo Team, Universal Pictures en PPGM dochter Careon maken dar gebruik van.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid