Overslaan en naar de inhoud gaan

Mooi werk aan de Bergweg

Zelfoverschatting is geen eigenschap die het in Nederland goed doet. Daar heeft More than Live, ofschoon toch een Rotterdams bureau, geen…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De aankondiging: "Het Rotterdamse belevenis- en reclamebureau More than Live lanceert vandaag haar nieuwe website. Het frisse en potentiële bureau heeft een site ontwikkeld die gezien de vele originele en creatieve invalshoeken bijzonder mag worden genoemd. Een videosite die van het begin tot het eind verassend is."

related partner content for mobile comes here

En dat alles op Bergweg 245A, in de buurt van station Bergeweg waar ik vroeger zo vaak in- en uitstapte. Een Rotterdamser en kapsoneslozer locatie kun je niet bedenken.

Goed, nadat ik m'n teiltje had geleegd, toch maar even gaan kijken op . Het moet gezegd: visueel is het prachtig. De flashproductie is perfect. Beeld zegt gelukkig meer dan alle woorden.

Op de site zijn 'beleveniscases' te zien van o.a. T-Mobile, Unilever en Universal Pictures. Kijk ook even naar de tekst bij 'campagne Blue Man'. Daar krijgt een vertrekkende klant, Stage Holding, een veeg uit de pan.

"De nieuwe site is een cadeau in verband met het 2 jarige bestaan." Nog even gebeld met Henk Aron, de chef. Het gaat uitstekend met de combinatie van evenement en internet. Daar werken nu acht mensen aan bij More than Live. Onder meer AGF Promotie Nederland, TMF, Tempo Team, Universal Pictures en PPGM dochter Careon maken dar gebruik van.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in