Vier bureaus in Ikea-pitch
UbachsWisbrun/JWT, Ogilvy, Selmore en Lemz staan op de shortlist van de pitch die Ikea in juni uitschreef.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De vier bleven over uit de longlist waarop zeven bureaus stonden. Ikea advertising manager Rianne Zeelenberg legde onlangs uit dat het woonwarenhuis besloot tot herziening van zijn reclamebureaus omdat Ikea zich ontwikkelt en verandert en het goed is naar de communicatiebehoefte van het merk te kijken en naar de vraag welk reclamebureau of welke reclamebureaus daar het beste bij passen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Lemz is sinds drie jaar het reclamebureau voor de merkcampagnes van Ikea, De Combinatie van Factoren sinds circa zes jaar het bureau voor actiematige campagnes. De Ikea-competitie wordt begeleid door Rob Benjamens en Fred Moolhuijsen van Conclusion Communication Architects.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid