Overslaan en naar de inhoud gaan

Vier bureaus in Ikea-pitch

UbachsWisbrun/JWT, Ogilvy, Selmore en Lemz staan op de shortlist van de pitch die Ikea in juni uitschreef.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De vier bleven over uit de longlist waarop zeven bureaus stonden. Ikea advertising manager Rianne Zeelenberg legde onlangs uit dat het woonwarenhuis besloot tot herziening van zijn reclamebureaus omdat Ikea zich ontwikkelt en verandert en het goed is naar de communicatiebehoefte van het merk te kijken en naar de vraag welk reclamebureau of welke reclamebureaus daar het beste bij passen.

related partner content for mobile comes here

Lemz is sinds drie jaar het reclamebureau voor de merkcampagnes van Ikea, De Combinatie van Factoren sinds circa zes jaar het bureau voor actiematige campagnes. De Ikea-competitie wordt begeleid door Rob Benjamens en Fred Moolhuijsen van Conclusion Communication Architects.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in