Overslaan en naar de inhoud gaan

ReclameRidders over Het Vak

Bas Engels (TBWA\Neboko), Stephan Fellinger (Spin Awards), Peggy Stein (Miami Ad School), Dick Buschman (Achtung!), Wencke van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bas Engels (TBWA\Neboko), Stephan Fellinger (Spin Awards), Peggy Stein (Miami Ad School), Dick Buschman (Achtung!), Wencke van Amstel (Pink and Poodle) en Gijs Sluijters (Famous, Brussel) maken volgende week hun opwachting bij een discussie over ‘de fundamenten van het vak’, georganiseerd door twee Willem de Kooning Academie-studenten onder de strijdbare titel .

related partner content for mobile comes here

Creatief team Martijn Lankveld en Ivar de Jong staan op het punt van afstuderen aan de Willem de Kooning Academie.
Als organisatoren van ReclameRidders willen ze de kloof dichten die ze signaleren tussen opleiding en praktijk.
Door studenten uit de veiligheid van de schoolbanken te trekken en gevestigde reclamemensen uit hun ivoren toren te laten neerdalen, entameren ze een discussie op gelijkwaardig niveau.
Volgende week donderdagavond 19 mei gebeurt dit onder leiding van Ronnie Overgoor, directeur van Pitch Management en initiatiefnemer van PitchBlink en Blue Shots TV.
In Studio K in Amsterdam leidt Overgoor donderdagavond een discussie met als thema Opleiding en Praktijk – met Peggy Stein, Stephan Fellinger en Gijs Sluijters – en een discussie met als thema Het Vak – met Bas Engels, Dick Buschman, Wencke van Amstel en Astrid Prummel van Adformatie.
De toegang is gratis.
Start programma: 19.15 uur.
Meer informatie op www.reclameridders.nl

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in