Overslaan en naar de inhoud gaan

Witteveen krijgt Best Advertising Music award

Ivo Witteveen (Most Original Soundtracks) heeft donderdagavond de Buma Music in Motion award gewonnen in de categorie Best Advertising…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hij ontving de prijs voor zijn soundtrack voor Boards Magazine 'Rise and Fall' in opdracht van Nexus Productions, London. Music house Sizzer sleepte twee nominaties in de wacht voor hun werk voor Robeco 80 jaar en Reebok Reetone Shake it up.
'Er zijn veel prijzen te winnen in de reclamewereld, maar die gaan bijna nooit over muziek. Deze prijs wel. Een vakjury heeft specifiek naar de muziek gekeken en daarmee is deze award een mooie erkening voor ons werk', zegt Witteveen. 'Bovendien is "Rise and Fall" geen traditionele commercial maar een voorbeeld van interactive digital storytelling. Een prijs voor dit werk illustreert het toenemende belang van gecomponeerde muziek in online media.'
is een nieuw evenement gericht op mediamuziek, bestaande uit een conferentie en een awardshow voor de creatieve industrieën. Een vakjury koos de winnaars. De awards werden uitgereikt in drie hoofdcategorieën: Naast Best Advertising Music waren er awards voor Stephen Emmer (eStation) in de categorie Best Broadcasting Music voor de channel identity van RTL7 en voor Within Temptation in de categorie Other Media Music voor The Unforgiving.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in