Overslaan en naar de inhoud gaan

Porter Novelli EMEA Best Multinational Consultancy to Work for

De Europese kantoren van Porter Novelli zijn door de Holmes Group uitgeroepen tot beste communicatie-adviesbureau om bij te werken.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met name de in het juryrapport geroemde combinatie van een hoge mate van professionaliteit en een persoonlijke, op samenwerking gerichte sfeer maakte dat Porter Novelli dit jaar als winnaar uit de bus kwam.

related partner content for mobile comes here

De internationale Holmes Group, uitreiker van de Sabre Awards, benoemt ieder jaar voor de EMEA-regio een Best Multinational Consultancy to Work for. Deze onderscheiding wordt mede gebaseerd op een onderzoek dat onder medewerkers van communicatie-adviesbureaus in Europa wordt gehouden. Porter Novelli won in 2007 ook deze onderscheiding.

De andere Best Multinational Consultancies to Work van 2011 for zijn volgens Holmes: Grayling, Edelman, Burson-Marsteller en Weber Shandwick. Best Continental Consultancy to Work For werd dit jaar Hering Schuppener. Best Specialist Multinational Consultancy to Work For werd AxiCom en Best UK Consultancy to Work For van 2011 is Blue Rubicon. Zie ook .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in