Apps, Scoops en Raveleijn
Dart | Brand guidance & Design deed het design en het artwork van 'My Favorite Scoop', een nieuw ijsmerk dat sinds 4 april in de schappen ligt bij verschillende Nederlandse grossiers.
Het ijs wordt gemaakt door Van der Poel Desserts Hengelo. 'My Favorite Scoop' is American Ice Cream in 2,5 en 5 liter verpakking. Dart is verantwoordelijk voor concept en realisatie.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaIn eerste instantie worden er vier smaken op de Nederlandse markt gebracht: Strawberry Cheesecake, Cookie Caramel, Nut Explosion en Double Chocolate.
Wensapp
MoneYou lanceerde de WensApp. Voor iedereen die het hele jaar leuke cadeaus spot, maar zich daar niets meer van herinnert zodra de eigen verjaardag eraan komt. Heel herkenbaar. De app is gratis te downloaden op iTunes
Gebruikers kunnen foto's maken van hun wensen en ze delen via e-mail, Facebook of Twitter. En voor de iets langere termijn: met deze app zie je precies wanneer je je droomcadeaus (die sportwagen of die wereldreis) bij elkaar hebt gespaard.
Raveleijn
En de Efteling komt dezer dagen tot leven op het Amsterdamse Leidseplein, de favoriete hangplek van JC Decaux.
In een abri is de toegangspoort van de magische stad Raveleijn nagebouwd. Wie door de poort loopt, komt ineens in een andere wereld terecht. De abri is namelijk van top tot teen voorzien van visuals die het spannende verhaal dat in de stad wordt uitgebeeld, vertellen. Op een lcd-scherm wordt een presentatiefilm vertoond.
Raveleijn is de nieuwste attractie van de Efteling: een parkshow in een mysterieuze stad, waar kinderen uitgroeien tot ruiters te paard.
De campagne is nog te zien tot en met dinsdag 26 april.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid