Intersnack Nederland kiest voor Carat
Na een uitgebreide pitch heeft Intersnack Carat gekozen als haar mediabureau.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Theo Toering, marketing & salesmanager Brands van Intersnack: 'Carat overtuigde ons tijdens de presentatie met zijn kennis van onze markt en doelgroep en wist dit te vertalen naar een opvallende en overtuigende mediastrategie. Dit in combinatie met een professionele aanpak, de energie en de sterke persoonlijke klik met het team maakt Carat voor ons de uitgelezen partner.'
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Carat gaat met Intersnack en zijn partners werken aan de introductie van een nieuw merk op de Nederlandse zoutjesmarkt.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSIntersnack is producent van noten, pindakaas en zoute snacks in Europa. In Nederland brengt het bedrijf producten op de markt onder het merk Jack Klijn & Pom Bär.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid