KLM-campagne brengt Facebook en een echt vliegtuig bij elkaar
KLM nodigt Facebook-fans uit om met hun Facebook-profielfoto een Delfts blauw tegeltje met een 'inspirerende boodschap' te maken. De meest…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Hoewel de campagne Tile & Inspire vooral via Facebook wordt gevoerd, kan iedereen meedoen. In Nederland is de campagne ook beschikbaar via Hyves. Wie geen Facebook- of Hyves-account heeft, kan via www.tileyourself.com een persoonlijk Delfts blauw tegeltje maken en op die manier proberen om een plekje op het KLM-vliegtuig te bemachtigen. De tegelboodschappen worden beoordeeld in het Chinees, Duits, Engels, Frans, Nederlands, Noors, Portugees, Russisch, Spaans en Zweeds. Uiteindelijk wordt een hele reeks inspirerende boodschappen in deze talen afgebeeld op het toestel, en zo zullen de 'tegelwijsheden' naar talloze bestemmingen vliegen.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid