Overslaan en naar de inhoud gaan

Winstsprong moederbedrijf Wehkamp

RFS Holland, moederbedrijf van Wehkamp.nl, heeft in het afgelopen boekjaar de nettowinst met twee derde omhoog zien gaan tot 28 miljoen…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

RFS Holland, moederbedrijf van , heeft in het afgelopen boekjaar de nettowinst met twee derde omhoog zien gaan tot 28 miljoen euro.

related partner content for mobile comes here

Het bedrijf schrijft de winstsprong toe aan een hogere omzet, een efficiëntere werkwijze en kostenverlagingen. De omzet in het boekjaar 2010/2011, dat eindigde op 31 maart, bedroeg 488 miljoen euro. Dat betekent een stijging van 10,6 procent vergeleken met een jaar eerder.
Wehkamp.nl groeide sterk in de divisie mode. Ook elektronica liet een 'duidelijke groei zien in de fors competitieve markt met meer aanbieders en scherpe prijsconcurrentie'. De omzet in woonartikelen bleef achter, in lijn met de markt als gevolg van de ontwikkelingen in de woningmarkt.
RFS, in handen van enkele investeerders onder wie oud-KPN-topman Ad Scheepbouwer en bestuursvoorzitter Paul Nijhof, kondigde donderdag ook de overname van aan. Dat is een webwarenhuis met meer dan honderd eigen niche webwinkels op het gebied van wonen, koken, tuin, design, cadeaus en wellness.
Eerder deze week meldden bronnen dat Wehkamp .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in