Overslaan en naar de inhoud gaan

Rob van Vuure naar ZB

Rob van Vuure wordt voor twee dagen per week creatief directeur bij ZB Communicatie & Media.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De voormalig hoofdredacteur van onder meer Libelle, Playboy, Panorama en Viva met de bijnaam ‘bladendokter’ gaat zijn ervaring bij het in Ede gevestigde inzetten voor alle relatiemagazines die het bureau uitgeeft.

related partner content for mobile comes here

In 2010 nam Van Vuure, na een carrière van bijna veertig jaar, afscheid als creatief directeur van Sanoma Uitgevers. Maar Van Vuure is nog steeds actief. Zo is hij columnist van onder meer de Volkskrant en verscheen onlangs zijn achtste boek 'Pas op, u wordt verleid'.

‘Rob neemt zijn ervaring bij tientallen verschillende publieksbladen mee naar de wereld van relatietijdschriften', zegt directeur Robbert Zantinge. ‘Customer media is in Nederland een nog steeds groeiende sector van 11.500 bedrijfsbladen, met opgeteld een jaarlijkse oplage van een half miljard exemplaren. Onderzoek wijst bovendien uit dat meer dan de helft van de Nederlanders net zo lief een relatietijdschrift als een publieksblad leest.’

Van Vuure is achter de schermen al enige maanden actief voor ZB. Inmiddels won ZB onlangs de bureaucompetitie van pensioenuitvoeringsorganisatie PGGM. Voor PGGM ontwikkelde het bureau een tijdschrift voor de meer dan 550.000 leden van de coöperatie. En een magazine met een oplage van meer dan één miljoen exemplaren voor een financiële instelling is in de maak.

Van Vuure: ‘Ik vind het nog altijd leuk om met een club jonge mensen tijdschriften te maken. Dat is bij ZB niet anders dan bij Sanoma.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in