Rob van Vuure naar ZB


De voormalig hoofdredacteur van onder meer Libelle, Playboy, Panorama en Viva met de bijnaam ‘bladendokter’ gaat zijn ervaring bij het in Ede gevestigde ZB inzetten voor alle relatiemagazines die het bureau uitgeeft.
In 2010 nam Van Vuure, na een carrière van bijna veertig jaar, afscheid als creatief directeur van Sanoma Uitgevers. Maar Van Vuure is nog steeds actief. Zo is hij columnist van onder meer de Volkskrant en verscheen onlangs zijn achtste boek 'Pas op, u wordt verleid'.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS‘Rob neemt zijn ervaring bij tientallen verschillende publieksbladen mee naar de wereld van relatietijdschriften', zegt directeur Robbert Zantinge. ‘Customer media is in Nederland een nog steeds groeiende sector van 11.500 bedrijfsbladen, met opgeteld een jaarlijkse oplage van een half miljard exemplaren. Onderzoek wijst bovendien uit dat meer dan de helft van de Nederlanders net zo lief een relatietijdschrift als een publieksblad leest.’
Van Vuure is achter de schermen al enige maanden actief voor ZB. Inmiddels won ZB onlangs de bureaucompetitie van pensioenuitvoeringsorganisatie PGGM. Voor PGGM ontwikkelde het bureau een tijdschrift voor de meer dan 550.000 leden van de coöperatie. En een magazine met een oplage van meer dan één miljoen exemplaren voor een financiële instelling is in de maak.
Van Vuure: ‘Ik vind het nog altijd leuk om met een club jonge mensen tijdschriften te maken. Dat is bij ZB niet anders dan bij Sanoma.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid