Den Haag bezuinigt op citymarketing
De gemeente Den Haag trekt tot 2015 jaarlijks 1,2 miljoen euro uit voor citymarketing. Een bezuiniging van ruim 4 miljoen euro per jaar…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Wethouder Marjolein de Jong (Cultuur) wil deze korting opvangen door nog nadrukkelijker de samenwerking met partners in de stad te zoeken. 'We willen alle Hagenaars bij ons beleid betrekken. Zij zijn de ambassadeurs van onze stad. Voor mensen die in onze stad willen investeren, rollen we de rode loper uit. We gaan van financieren meer naar faciliteren.’
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Een voorbeeld daarvan is het Haagse filmbeleid, dat zich de afgelopen twee jaar volgens De Jong succesvol heeft bewezen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: ANP.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid