Met ballen
Siep de Haan van GBA, de organisator van het jaarlijkse Gay Pride festival in Amsterdam, heeft van reclamebureau Ogilvy een wel heel…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Siep de Haan van GBA, de organisator van het jaarlijkse Gay Pride festival in Amsterdam, heeft van reclamebureau Ogilvy een wel heel opmerkelijk reclame-idee aangeboden gekregen: "Het staat symbool voor de strijd tegen de vertrutting van het Centrum. En het staat voor een uitbundige Gay Pride 2005. De tiende".
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De reacties van de bezoekers op Gay.nl zijn in ieder geval overwegend positief.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Het festival gaat vanaf morgen van start, de traditionele boottocht door de grachten van
Amsterdam is op zaterdag gepland. Ondanks de dreiging van een aanslag worden zo'n 250.000 mensen verwacht. Dat zijn er overigens 650.000 minder dan tijdens het Caribisch Carnaval in Rotterdam, vorige week.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid