Overslaan en naar de inhoud gaan

ING bank en haar geldmannetjes

Volgens de papieren Telegraaf van afgelopen zaterdag is ING bank gestopt met haar geldmannetjes-reclame.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens de papieren Telegraaf van afgelopen zaterdag is gestopt met haar geldmannetjes-reclame.

related partner content for mobile comes here

In het artikel wordt gemeld dat per direct de campagne is gestaakt, op aangeven van het moederconcern en na aanzwellende kritiek vanuit de organisatie. ING bestuurder Eli Leenaars schijnt de stekker er uitgetrokken te hebben.

Volgens het artikel volgt deze beslissing op een uit de hand gelopen crisis binnen de afdeling marketing-communicatie. Marketing-directeur Jurgen Spelbos is het middelpunt van deze crisis, waarbij een groot aantal medewerkers is vertrokken of ziek thuis zit.

ING bank zelf geeft aan dat het een zakelijke beslissing is, op basis van marktonderzoek. De zakelijke klanten hadden er niks mee en dat is juist de groep waar de ING bank zich meer op wil richten.

Ik stel voor dat onze Theo morgen op onderzoek gaat.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in