Overslaan en naar de inhoud gaan

De tweede gastblogger van deze week: Marc de Swaan Arons

Het kan niet op, deze week hebben we zelfs twee gastbloggers. Naast Geert-Jan Smits van Jungle Rating, zal ook Marc de Swaan Arons van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ik ken Marc al een aantal jaren, vooral omdat hij Unilever het internettijdperk heeft ingesleept eind jaren '90.

related partner content for mobile comes here

Marc is 39 en woont in New York. Hij werkte 15 jaar voor Unilever in de VS en in Europa.

Hij pionierde er op los voor Unilever op internetgebied. En heeft als een soort profeet door de organisatie getrokken om iedereen warm te maken voor de kansen van internet.

Hij richtte in 2001 op, een global marketing consultancy. Hij adviseert bedrijven nu vooral op het gebied van global branding.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in