Overslaan en naar de inhoud gaan

SRM online competitie succesvol

Rondom haar vijftigjarige bestaan, heeft marketingcommunicatie opleidingsinstituut SRM een online marketing en communicatie competitie…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De competitie- bedacht en ontwikkeld door het Amsterdamse bureau LaComunidad- bestaat uit een advertising campagne en de . Op de site kunnen marketing en communicatiespecialisten onder andere meedoen aan een competitie, waarbij men kans maakt op een van de vijftig SRM opleidingscheques van 700 euro. In de online advertising campagne wordt de doelgroep benaderd via banners en rectangles op de websites van Adformatie, Molblog, Tijdschrift voor Marketing en Marketing Tribune. Verder wordt de doelgroep benaderd via gerichte e-mailmarketing en via printadvertenties in marketing vakbladen.

related partner content for mobile comes here

’We zijn het natuurlijk aan onze stand verplicht om ook met kennis over interactieve reclame voorop te lopen. Maar eerlijk gezegd worden ook wij verrast door de effectiviteit van advergaming. Met veel lagere kosten dan vroeger bereiken we aanzienlijk meer mensen’, aldus Max Kohnstamm van SRM.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in