Overslaan en naar de inhoud gaan

T-Mobile strikt Robbie Williams

T-Mobile werpt zich nadrukkelijker op de lucratieve jongerenmarkt en kondigt een 18 maanden durende samenwerking aan met megaster Robbie…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De samenwerking van T-Mobile met Robbie Williams zal exclusieve mobiele content, zoals live-streaming van concerten en het downloaden van volledige nummers combineren met kansen om dichtbij Robbie zelf te komen door VIP kaarten, backstage rondleidingen en afterparties. Klanten van T-Mobile kunnen zich verheugen op Robbie Williams ringtones, Realtones, wallpaper en logo's. Internationale reclamecampagnes op televisie binnen de Europese T-Mobile markten zullen ook deel uitmaken van de samenwerking.

related partner content for mobile comes here

Omdat de muziekindustrie graag aan wil kunnen sluiten bij de vooruitgang in de mobiele technologie, worden samenwerkingsverbanden tussen artiesten en aanbieders van mobiele telefonie steeds gebruikelijker. 'Samenwerken met een wereldwijde ster zoals Robbie Williams en ondertussen een unieke ervaring voor zijn fans creëren, geeft heel duidelijk onze wil om de relatie tussen muziek en mobiele technologie te versterken weer. In onze samenwerking zullen we gebruik maken van nieuwe technologie, zoals live-streaming en het downloaden van volledige nummers om fans dichter bij Robbies muziek te brengen en ondertussen hun algehele beleving van mobiele muziek te verbeteren', zei Ulli Gritzuhn, hoofd marketing T-Mobile International.

De samenwerking zal ook mobiele apparatuur van Sony Ericsson omvatten. Een aantal van deze apparaten zal geleverd worden met voorgeprogrammeerd materiaal van Robbie Williams, zoals niet eerder uitgebrachte nummers en een aanbieding voor een gratis download.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in