T-Mobile strikt Robbie Williams
De samenwerking van T-Mobile met Robbie Williams zal exclusieve mobiele content, zoals live-streaming van concerten en het downloaden van volledige nummers combineren met kansen om dichtbij Robbie zelf te komen door VIP kaarten, backstage rondleidingen en afterparties. Klanten van T-Mobile kunnen zich verheugen op Robbie Williams ringtones, Realtones, wallpaper en logo's. Internationale reclamecampagnes op televisie binnen de Europese T-Mobile markten zullen ook deel uitmaken van de samenwerking.
Omdat de muziekindustrie graag aan wil kunnen sluiten bij de vooruitgang in de mobiele technologie, worden samenwerkingsverbanden tussen artiesten en aanbieders van mobiele telefonie steeds gebruikelijker. 'Samenwerken met een wereldwijde ster zoals Robbie Williams en ondertussen een unieke ervaring voor zijn fans creëren, geeft heel duidelijk onze wil om de relatie tussen muziek en mobiele technologie te versterken weer. In onze samenwerking zullen we gebruik maken van nieuwe technologie, zoals live-streaming en het downloaden van volledige nummers om fans dichter bij Robbies muziek te brengen en ondertussen hun algehele beleving van mobiele muziek te verbeteren', zei Ulli Gritzuhn, hoofd marketing T-Mobile International.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaDe samenwerking zal ook mobiele apparatuur van Sony Ericsson omvatten. Een aantal van deze apparaten zal geleverd worden met voorgeprogrammeerd materiaal van Robbie Williams, zoals niet eerder uitgebrachte nummers en een aanbieding voor een gratis download.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid