Overslaan en naar de inhoud gaan

Dong Energy naar Usual Suspects

Na een strategische en creatieve bureaucompetitie heeft het Deense Dong Energy haar communicatieactiviteiten voor Nederland bij Usual…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Marketingmanager Monique van Weert: 'De energiemarkt in Nederland is zeer competitief en echt onderscheid maken lijkt moeilijk. Wij vonden bij Usual Suspects een frisse blik op ons merk en de manier waarop wij communiceren met consumenten en bedrijven om onze ambities te realiseren.'

related partner content for mobile comes here

Onder de titel 'Dat noemen wij lydhør' (oftewel ‘echt luisteren naar klanten en daarna handelen’) is de campagne van start gegaan. Zij moet de klantgerichte houding van deze vernieuwende en persoonlijke energieleverancier onderstrepen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in