Overslaan en naar de inhoud gaan

Nivea for Men official partner Eredivisie

Met ingang van het seizoen 2010-2011 is Nivea for Men de nieuwe Official Partner van de Eredivisie.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Beide partijen hebben daartoe een overeenkomst bereikt voor in eerste instantie één seizoen. Wil de Koning, countrymanager Beiersdorf Nederland: 'Nivea for Men is een merk voor mannen en voetbal is wat hen in beweging brengt. Daarom zijn we erg blij met deze samenwerking.'

related partner content for mobile comes here

Nivea for Men wil de voetballiefhebber betrekken bij bijzondere acties. De Koning: 'Zo staat er bijvoorbeeld iedere week een exclusieve Nivea for Men-voorbeschouwing door Eredivisie Live prominent op het

programma. Ook binnen de structurele samenwerking met onze retailpartners gaan we activiteiten ontplooien waarmee voetbalprijzen te winnen zijn.'

Alex Tielbeke, directeur Eredivisie Media & Marketing CV: 'De koppeling van een sterk mannenmerk als Nivea for Men aan de Eredivisie en aan ons tv-kanaal Eredivisie Live biedt een breed scala aan mogelijkheden voor een effectieve samenwerking. Met de seizoenstart voor de deur wordt er nu vol enthousiasme met elkaar gewerkt aan een aantal zeer interessante acties.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in