Overslaan en naar de inhoud gaan

Sublime gaat samenwerking aan met qontent matters

De radiozender kiest qontent matters als creatief contentbureau voor de digitale strategie.
qontent matters x sublime
© Afbeelding: qontent matters
qontent matters x sublime
© Afbeelding: qontent matters

Radiozender Sublime gaat een samenwerking aan met qontent matters, een creatief contentbureau uit Amsterdam. Qontent matters wordt verantwoordelijk voor de uitrol van de digitale contentstrategie van Sublime. De partijen hebben samen de always-on-communicatiestrategie voor content voor online en socialmedia aangescherpt. 

related partner content for mobile comes here

Sublime probeert zich ook te onderscheiden met 'Nieuws van de Vooruitgang'; positief, duurzaam nieuws dat ook op de website van de radiozender te lezen is. Deze vorm van nieuws moet 'perspectief' brengen en aan qontent matters de taak om 'deze boodschap nog gerichter te gaan communiceren naar de doelgroep.'

Content creëren

Qontent Matters gaat 'duurzame content' ontwikkelen voor de Sublime-kanalen. Eén van de doelen is de groei van het merk Sublime aanjagen en meer relevante content voor de doelgroep beschikbaar maken. De radiozender zegt zo de volgende stap te willen maken. Het contentbureau geeft aan uit te kijken naar een langdurige samenwerking. 

Sublime is een radiozender die zich focust op funk, jazz en soul. Qontent matters heeft onder meer T-Mobile, Denon, Ben en Nationale-Nederlanden als klant. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in