Overslaan en naar de inhoud gaan

Brooks kiest na pitch All Response Media als Europese ‘agency of record’

Bureau gekozen vanwege zijn gedurfde strategie.
Brooks-doos
© Shutterstock
Brooks-doos
© Shutterstock

Brooks heeft All Response Media na een pitch gekozen voor de mediaplanning- en inkoop in Europa. Bij de laatste ronde waren nog 3 andere bureaus betrokken. Het gaat om alle digitale en offline media die het bureau vanuit zijn kantoren in Londen en Amsterdam zal beheren.

related partner content for mobile comes here

Volgens Jim Miles, bij Brooks verantwoordelijk voor de marketing in de Emea-regio ontwikkelde All Response Media een gedurfde strategie, De samenwerking zal  volgens hem ‘een belangrijke factor zijn voor onze volgende groeifase bij Brooks’.

Stapsgewijze verandering

De visie die All Response Media heeft geformuleerd, vertegenwoordigt volgens chief syrategy officer Colin Gillespie een stapsgewijze verandering in targeting, channelmix, kwalitatieve en kwantitatieve campagnemeting en crosschannel-attributie van Brooks.

Gillespie: ‘Brooks positioneert zich met trots als "Running on Science", net als wij, wat onze gezamenlijke aanpak van zakendoen versterkt.’

Brooks Running verkoopt prestatieschoenen, kleding, hardloopbeha's en accessoires in meer dan 50 landen wereldwijd. Het is een dochteronderneming van Berkshire Hathaway Inc. en heeft zijn hoofdkantoor in Seattle.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in