Overslaan en naar de inhoud gaan

Team5pm neemt Tubelift over

Team5pm lijft videoconsultancy servicebureau Tubelift uit Utrecht in.
Daniël  Buchner
Daniël Buchner
Daniël  Buchner
Daniël Buchner

Door het bureau over te nemen voegt de YouTube Agency videostrategie en innovatie toe aan zijn dienstverlening. Het label Tubelift zal verdwijnen en zijn oprichter Daniël Buchner start als lead innovatie bij Team5pm.

related partner content for mobile comes here

RTL MCN

Buchner was met Tubelift onder andere betrokken bij de oprichting van het YouTubekanaal van Spinnin’ Records. Later was hij als head of data & insights verantwoordelijk voor de distributie en data driven contentstrategie bij RTL MCN, wat onderdeel is van RTL Nederland.

Social videokanalen

Tubelift is een onderneming die is gespecialiseerd in het geven van trainingen aan professionals, om te leren omgaan met social video platform YouTube en deze zo efficiënt mogelijk te leren gebruiken. Verder geven ze strategisch, data gedreven advies aan bedrijven om hun social video kanaal te kunnen laten groeien. Door middel van deze overname zal Team5pm hun klanten meer service en advies kunnen aanbieden op het gebied van Youtube, TikTok, Instagram en Facebook.

Tubelift is opgericht in 2019. Klanten van het bureau zijn onder andere Sony Music, JBL, Ministerie van Buitenlandse Zaken, HEMA en Rijksmuseum.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in