Nieuwe executive creative director en strategy director bij Boomerang Agency


Marco van Houwelingen was al een aantal jaar creative director bij Boomerang Agency. Hij was onder andere verantwoordelijk voor het Albert Heijn-account. Van Houwelingen zegt als doel te hebben merken socialer, menselijker en toegankelijker te maken. 'Ik heb Boomerang Agency zien groeien van dertig naar bijna tweehonderd werknemers. We hebben veel creatief talent in huis en ik vind het een uitdaging om die creatieven zo goed mogelijk te begeleiden.'
Mensgericht
Marc Pieterse begint als strategy director bij het bureau. Pieterse was hiervoor werkzaam bij DentsuAchtung! Head of strategy Madzy Beynen is blij met de komst van Pieterse: 'Zijn mensgerichte aanpak voor merken en klanten past perfect bij onze visie.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSIn juli 2021 is Boomerang Agency overgenomen door Publicis Group Benelux. Onder de huidige klanten vallen onder andere Albert Heijn, Heineken en Squla.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid