Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe executive creative director en strategy director bij Boomerang Agency

Marco van Houwelingen is de nieuwe executive creative director en Marc Pieterse is aangetrokken als strategy director bij Boomerang Agency.
Links Marco van Houwelingen rechts Marc Pieterse
Links Marco van Houwelingen rechts Marc Pieterse
Links Marco van Houwelingen rechts Marc Pieterse
Links Marco van Houwelingen rechts Marc Pieterse

Marco van Houwelingen was al een aantal jaar creative director bij Boomerang Agency. Hij was onder andere verantwoordelijk voor het Albert Heijn-account. Van Houwelingen zegt als doel te hebben merken socialer, menselijker en toegankelijker te maken. 'Ik heb Boomerang Agency zien groeien van dertig naar bijna tweehonderd werknemers. We hebben veel creatief talent in huis en ik vind het een uitdaging om die creatieven zo goed mogelijk te begeleiden.'

related partner content for mobile comes here

Mensgericht

Marc Pieterse begint als strategy director bij het bureau. Pieterse was hiervoor werkzaam bij DentsuAchtung! Head of strategy Madzy Beynen is blij met de komst van Pieterse: 'Zijn mensgerichte aanpak voor merken en klanten past perfect bij onze visie.'

In juli 2021 is Boomerang Agency overgenomen door Publicis Group Benelux. Onder de huidige klanten vallen onder andere Albert Heijn, Heineken en Squla.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in