Overslaan en naar de inhoud gaan

A.S. Watson Benelux kiest voor GroupM

Een pitch ging aan deze keuze vooraf. Hiermee is afscheid genomen van IPG Mediabrands.
a.s. watson groupm
Kruidvat, een van de merken van A.S. Watson
a.s. watson groupm
Kruidvat, een van de merken van A.S. Watson

A.S. Watson Benelux kiest voor GroupM als zijn nieuwe mediabureau. Een internationaal pitchtraject ging aan deze keuze vooraf. Dit betekent dat het retailbedrijf afscheid neemt van de samenwerking met IPG Mediabrands.

related partner content for mobile comes here

GroupM wordt per 1 februari verantwoordelijk voor de strategie en inkoop van zowel offline als online media van A.S. Watson in Nederland en België. Het bedrijf, actief in de Benelux met de merken Kruidvat, Trekpleister, Ici Parix CL, Pour Vous en Prijsmepper, is op het moment al verbonden aan GreenHouseGroup, het online label van GroupM.

Brenda Smith, director marketing & customer experience A.S. Watson: 'Er is een duidelijke behoefte om alle mediaservices voor de toekomst te consolideren bij één mediabureau. Onze Benelux organisatiestructuur, de uitdagende ontwikkelingen binnen het medialandschap en de wens om daar flexibel op in te kunnen spelen, liggen hier mede aan ten grondslag. In het pitchtraject heeft GroupM aangetoond deze uitdagingen het beste te begrijpen en voor ons de juiste partner te zijn voor de toekomst.'

Maiko Valentijn, ceo GroupM: 'A.S. Watson legt de lat hoog en het is voor ons een uitgelezen kans om voor hun merken innovatie uit de groep binnen de gehele Benelux-organisatie samen te brengen. Enorm trots!'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in