Overslaan en naar de inhoud gaan

Trending deze week: Tiktok gaat weer een stapje verder

Creative Social Agency Dorst & Lesser spot wekelijks de laatste trends op social, zodat je weet wat er speelt.
TikTok
TikTok

Tiktok gaat weer een stapje verder

Time’s are changing. Hoe ooit TikTok begon als een platform voor dansjes en lip-syncing, heeft Tiktok sinds deze week hun Marketing Partners-website geupdate. Niet geheel nieuw, want in 2020 lanceerde Tiktok deze al en sindsdien zijn ze hun lijst aan creatieve en adtechtools aan het uitbreiden. Dit platform kan bedrijven helpen om het meeste te halen uit hun in-app-efforts.

related partner content for mobile comes here

Dankzij het platform wordt het namelijk super makkelijk voor merken om hun eigen marketingpartners te vinden. De teller loopt op, namelijk al 186 aanbieders over zeker al 35 landen kunnen direct helpen met alle aspecten van TikTok. Denk hierbij aan een full-service marketingstrategie of een specifiek aspect. 


 

TikTok's Marketing Partner-lijst is verdeeld in zes categorieën, met hulp beschikbaar in:

  • Campagnebeheer (campagnes lanceren, opschalen en optimaliseren)
  • Meting (evalueer prestaties om actie te stimuleren)
  • Creatief (maak “unskippable” TikToks op schaal)
  • Effecten (Op maat gemaakte effecten)
  • Commerce (ontgrendel winkelen op TikTok en stimuleer verkoop)
  • Sound (bouw een sound-on strategie met chart-topping muziek)

Wij denken dat dit een belangrijke trend is in het social media landschap. Partners hebben een breed scala aan branche-expertise en helpen merken op weg of optimaliseren hun TikTok-strategie. Zo kunnen ze je nu helpen met bijvoorbeeld 1 aspect van Tiktok of de gehele full service aanpak. Zo kan iedereen het allerbeste uit hun Tiktok’s halen.


 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in