Overslaan en naar de inhoud gaan

Boomerang Agency opent vestiging in Londen

Pauline Landa is managing director, Rico de Lange executive creative director.
boomerang london
V.l.n.r.: Bo The, Pauline Landa, Clare Donald
boomerang london
V.l.n.r.: Bo The, Pauline Landa, Clare Donald

Social creative-bureau Boomerang, onderdeel van Publicis Groupe, opent een tweede kantoor in Londen. Het nieuwe bureau genaamd Boomerang UK is gevestigd in het kantoor van Publicis Groupe UK en wordt geleid door managing director Pauline Landa en executive creative director Rico de Lange.

related partner content for mobile comes here

Bo The, oprichter Boomerang: 'We zijn verheugd om ons proces dat data, inzicht en creativiteit combineert met de snelheid van social, naar klanten in het Verenigd Koninkrijk te brengen.'

Pauline Landa kwam in 2021 bij Boomerang in dienst en was hoofd account- en projectmanagement. Eerder werkte ze vijf jaar bij Ogilvy in Amsterdam, waar ze de wereldwijde sponsoractiviteiten van Phillips leidde. Ze begon haar carrière bij TBWA\Neboko in Amsterdam.

Landa en Rico de Lange krijgen in Londen versterking van associate creative director Djajant Hanenberg en project management supervisor Caroline Tenbult. Later dit jaar zullen andere medewerkers van het Amsterdamse kantoor zich bij hen voegen. Boomerang UK rapporteert aan Clare Donald en zal deel uitmaken van de productieafdeling van Publicis Groupe UK.

Boomerang Agency, opgericht in Amsterdam, werd vorig jaar overgenomen door Publicis Groupe.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in