Overslaan en naar de inhoud gaan

Kasper van Kooten nieuwe creative director TikTokbureau Prappers

De 50-jarige acteur speelde eerder in de eerste TikTok-soap, ontwikkeld door Prappers. En dat smaakt naar meer.
kasper van kooten prappers
Leonie Hulstein (director brand partnerships), Kasper van Kooten (creative director), Joey Scheufler (eigenaar)
kasper van kooten prappers
Leonie Hulstein (director brand partnerships), Kasper van Kooten (creative director), Joey Scheufler (eigenaar)

Kasper van Kooten, bekend als acteur in onder meer Oogappels en All Stars, gooit het over een andere boeg en gaat bij het Amsterdamse TikTokbureau aan de slag als creative director. Hij blijft daarnaast actief in het theater en als schrijver voor film en televisie.

related partner content for mobile comes here

De nieuwe stap is een logische, zegt Van Kooten. 'Toen ik als acteur meedeed aan de eerste soap op TikTok, ontwikkeld door Prappers, viel de manier van werken van dit bureau me al op: creatief, snel, no-nonsense en met een scherp oog voor wat er speelt in de maatschappij. Die werkwijze ligt mij goed.'

Joey Scheufler, eigenaar Prappers: 'De reclamewereld verandert en vraagt om een nieuwe manier van marketing. Met de komst van Kasper kunnen we nu beter voldoen aan die veranderende hulpvraag van klanten.'

Van Kooten, zoon van Kees van Kooten en in het verleden de drummer van Acda & De Munnik, gaat drie dagen per week voor Prappers aan de slag. Hij neemt het stokje over van Scheufler, die hiervoor -naast managing director- de rol van creative director vervulde. Scheufler: 'Ja, natuurlijk is Kasper, als BN'er, een mooi boegbeeld. Maar hij is vooral goed in z'n werk.'

Prappers bedenkt TikTok-strategieën en -concepten en is producent van TikTok-video's. Ook heeft het bureau een eigen influencer-tak. Opdrachtgevers zijn onder meer Spar, de Rijksoverheid en Rabobank.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in