Overslaan en naar de inhoud gaan

MediaCom wordt het wereldwijde mediabureau van Storytel

MediaCom is na een pitch benoemd tot het wereldwijde mediabureau van Zweedse Storytel.
Storytel
Storytel

MediaCom gaat de mediastrategie en inkoopactiviteiten van Storytel leiden, met als ambitie om de aanwezigheid van Storytel in meerdere landen uit te breiden. De pitch vond afgelopen zomer en vroege herfst plaats. De nieuwe samenwerking tussen Storytel en MediaCom moet vanaf januari volledig van kracht zijn.

related partner content for mobile comes here

Storytel is een van 's werelds grootste streamingdiensten voor audioboeken en e-books en biedt wereldwijd meer dan een miljoen titels. De visie van Storytel is om de wereld een meer empathische en creatieve plek te maken met geweldige verhalen, die door iedereen beluisterd en gedeeld kunnen worden, altijd en overal.

De Storytel Group is actief in meer dan 25 landen. Het hoofdkantoor is gevestigd in Stockholm, Zweden. Het centrale team van MediaCom wordt gevestigd in Stockholm en zal nauw samenwerken met het centrale media- en performanceteam van Storytel, en met alle landen binnen de scope van het contract, waaronder Amsterdam.

De pitch werd geleid door head of global media Robin Frenkel van Storytel.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in