Overslaan en naar de inhoud gaan

VPRO kiest voor Herc, wil ‘nieuwe generaties’ aanspreken

Een droomklant, aldus het Ace-bureau. De laatste campagne van de omroep dateert van 2016.
herc vpro
Herc aan de slag voor VPRO
herc vpro
Herc aan de slag voor VPRO

VPRO heeft creatief bureau Herc gekozen voor de ontwikkeling van zijn nieuwe merk- en activatiecampagne. Er ging geen pitch, maar een 'strategische sessie' aan de keuze vooraf. Doel is om met de campagne 'nieuwe generaties' aan te spreken.

related partner content for mobile comes here

Wanneer de nieuwe campagne het daglicht ziet, is niet bekend. De laatste campagne van de omroep genaamd 'Sponsor van de vooruitgang' dateert van 2016.

Diederik Hoekstra, hoofd publiek & marketing VPRO: 'We zien ernaar uit samen met Herc de jongere, digital-first generatie te betrekken bij het gedachtegoed van de VPRO.'

Herc-oprichter Emilio de Haan spreekt van een 'droomklant'. 'Ze geven ruimte aan onorthodoxe ideeën, experiment en talentvolle, jonge makers.'

Vorige maand werd bekend dat Margriet de Kroon is opgestapt als managing director van Herc, dat onderdeel is van Ace. De Kroon is opgevolgd door Clare Pickens.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in