Overslaan en naar de inhoud gaan

'Het zijn niet de teams met de duurste vedettes die toernooien winnen, maar de teams die perfect op elkaar zijn ingespeeld'

Register Marketeer Jan Willem Onderwater over het belang van teamsynergie.
Jan Willem Onderwater
Jan Willem Onderwater

Als we iets geleerd hebben in de afgelopen jaren, is het dat marketing meer is dan bijsturen tijdens een crisis of inspelen op de actualiteiten. We zagen het allemaal voorbijkomen: bedrijven die onderuitgingen op greenwashing of rainbow-washing in hun marketing. En we zullen het ook deze maand weer zien met het WK Voetbal aanstaande: er zijn altijd merken die snel willen scoren met inhakers op Oranje, terwijl nergens in het DNA van het bedrijf een vezel voetbal zit. Orangewashing noem ik het even. Dat is een truc en wij als echte marketeers weten dat goede marketing meer nodig heeft dan dat.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in