Freid is enthousiast over de toekomst van marketeers, die in deze tijd een impactvolle bijdrage kunnen leveren aan de maatschappij.
Oostrom ziet een steeds groter wordende rol weggelegd voor marketing als het gaat om duurzaamheid en de maatschappelijke rol van merken
Volgens marketingconsultant Gerben Busch groeit het eisenpakket van klanten en wordt marketing complexer. Wat betekent dat?
Register Marketeer Jan Willem Onderwater over het belang van teamsynergie.
'De kracht en impact van jouw marketingpropositie staat of valt met de samenwerking met disciplines buiten marketing', aldus Edwin Velsink.
De marketeer van de toekomst is volgens De Haan geen operationele kracht, maar een visionair strateeg.
‘Als je werk je hobby is, hoef je nooit te werken.’ Marketeer Van Bommel heeft plezier in zijn werk. Wat is zijn geheim?
Fit for the future zijn betekent dat organisaties de jonge generatie koesteren en een plek geven, volgens marketingprofessional Schiphorst.
Volgens Verdoold is de marketeer iemand die verantwoordelijkheid neemt voor zowel aandeelhouder als mens en maatschappij.
Marketing en business development manager bij PostNL, Maryam Boonstra ziet logistiek een centrale rol innemen in de toekomst van marketing.
‘Met technologische innovatie kunnen marketeers in de zorg de sector leiden naar een toekomst waarin zorg voor iedereen toegankelijk is.'
Inzet van slimme voice- en chatbots in interactiekanalen is niet alleen kostenefficiënt, klanten verwachten dat ook, stelt Maarten Kolkman.
Stulens stelt dat marketeers zich bewust moeten zijn van de veranderende context waarin zij werken.
Janssen ziet dat we veel kunnen leren van goede doelen als het gaat om het vinden van de consument (donateur) op het juiste moment.