Premium Merkstrategie Nicole Freid, marketingdirecteur bij Hak: 'Marketeer speelt sleutelrol in een veranderend tijdperk' Freid is enthousiast over de toekomst van marketeers, die in deze tijd een impactvolle bijdrage kunnen leveren aan de maatschappij.
Premium Merkstrategie Esther Oostrom, commercieel directeur Klaverblad: 'Duurzaamheid kent geen concurrentie' Oostrom ziet een steeds groter wordende rol weggelegd voor marketing als het gaat om duurzaamheid en de maatschappelijke rol van merken
Premium Merkstrategie 'Merkbeleving zit niet alleen in kleurtjes en kraaltjes, maar in beloften waarmaken' Volgens marketingconsultant Gerben Busch groeit het eisenpakket van klanten en wordt marketing complexer. Wat betekent dat?
Premium Merkstrategie 'Het zijn niet de teams met de duurste vedettes die toernooien winnen, maar de teams die perfect op elkaar zijn ingespeeld' Register Marketeer Jan Willem Onderwater over het belang van teamsynergie.
Premium Merkstrategie Brecht Janssen (LVWB Fundraising): 'Laat je inspireren door je eigen goede doel' Janssen ziet dat we veel kunnen leren van goede doelen als het gaat om het vinden van de consument (donateur) op het juiste moment.
Premium Merkstrategie / JULY 10, 2023 15:45 Philippe Stulens, CMO Randstad Groep: 'De klant begrijpt het niet meer' Stulens stelt dat marketeers zich bewust moeten zijn van de veranderende context waarin zij werken.
Premium Merkstrategie / FEBRUARY 20, 2024 11:00 Wilco Verdoold: 'De marketeer van de toekomst is een professional in meervoudige waardecreatie' Volgens Verdoold is de marketeer iemand die verantwoordelijkheid neemt voor zowel aandeelhouder als mens en maatschappij.
Premium Merkstrategie / SEPTEMBER 6, 2023 14:00 De rol van generatieve AI in interactiekanalen Inzet van slimme voice- en chatbots in interactiekanalen is niet alleen kostenefficiënt, klanten verwachten dat ook, stelt Maarten Kolkman.
Premium Merkstrategie / DECEMBER 12, 2023 12:00 Maryam Boonstra: 'Een doordachte logistieke aanpak is een must voor elke onderneming die wil schitteren' Marketing en business development manager bij PostNL, Maryam Boonstra ziet logistiek een centrale rol innemen in de toekomst van marketing.
Premium Merkstrategie / NOVEMBER 1, 2023 11:00 De toekomst van marketing in de zorg ‘Met technologische innovatie kunnen marketeers in de zorg de sector leiden naar een toekomst waarin zorg voor iedereen toegankelijk is.'