Overslaan en naar de inhoud gaan

Brecht Janssen (LVWB Fundraising): 'Laat je inspireren door je eigen goede doel'

Janssen ziet dat we veel kunnen leren van goede doelen als het gaat om het vinden van de consument (donateur) op het juiste moment.
Brecht Janssen
Brecht Janssen

Gaan we van Klantrelatie en Impact, via Transformatie en Branding, (terug) naar Relatiegerichte Marketing? Zo lijkt het wel. In mijn rol als jurylid voor de PIM Marketing Literatuurprijs heb ik de afgelopen jaren meer dan vijftig van de beste marketingboeken mogen lezen. Daarin waren de opeenvolgende trends in het marketingveld duidelijk zichtbaar: Vóór de coronacrisis ging het vooral om klantrelatie en impact.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in