Overslaan en naar de inhoud gaan

De rol van generatieve AI in interactiekanalen

Inzet van slimme voice- en chatbots in interactiekanalen is niet alleen kostenefficiënt, klanten verwachten dat ook, stelt Maarten Kolkman.
Maarten Kolkman
Maarten Kolkman

‘De inzet van slimme voice- en chatbots in interactiekanalen is niet alleen meer een kwestie van  kostenefficiency, het is inmiddels ook iets dat klanten verwachten’, volgens Maarten Kolkman. 
We gaan er als marketeers allemaal lekker op, de ontwikkeling van generatieve AI en Large Language Models (LLM), met de introductie eind vorig jaar van ChatGPT als grote blikvanger. En laten we eerlijk zijn: het is gewoon een hele coole ontwikkeling die verder gaat dan alleen een hype.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in