Campagnes / FEBRUARY 12, 2024 11:16 Super Bowl 2024: dit zijn de 5 beste merkactivaties De Super Bowl is een spektakel van overdreven advertentie-uitgaven, stelt Auke van Rossum. Maar welke merken stalen dit jaar de show?
Premium Merkstrategie / SEPTEMBER 6, 2023 14:00 De rol van generatieve AI in interactiekanalen Inzet van slimme voice- en chatbots in interactiekanalen is niet alleen kostenefficiënt, klanten verwachten dat ook, stelt Maarten Kolkman.
Gedragsverandering / JUNE 12, 2023 10:19 Zo maak je duurzaamheid toegankelijk voor de massa Arthur Herpel van Heldergroen deelt drie sleutels om verduurzaming bij je bedrijf (of je klanten) te versnellen.
Merkstrategie / MARCH 1, 2023 10:26 Grote marketingbudgetten zijn geen garantie voor succes Niet de grote budgetten, maar een challenger mindset maakt het verschil. Daag de gevestigde orde uit.
Media / DECEMBER 28, 2022 12:46 De 5 belangrijkste podcasttrends van 2023 PODCASTJOURNAAL | Jaarlijstjes, trends, tips van luisteraars, makers van de maand...Genoeg te beluisteren in de laatste van het jaar
Premium Merkstrategie / DECEMBER 28, 2022 12:13 ‘In elke grote stad in de wereld moet een Swapfiets komen’ Fietsabonnementenbedrijf Swapfiets bestaat acht jaar. Aan CEO Marc de Vries de vraag welke strategie er achter de wereldwijde groei zit.
Gedragsverandering / JULY 20, 2022 14:00 6 woorden die je beter niet in een persbericht kunt zetten Een bericht staat door juist taalgebruik en kan vallen door jeukwoorden. PR-professional Pieter Buss over zijn lijst met 'verboden' woorden
Merkstrategie / APRIL 14, 2021 17:37 EFFIESCOUT: Dick van der Lecq scout Randstad Boost EFFIESCOUT week 15: 'Lef van Randstad moet beloond worden met klinkende resultaten.'
Digital transformation / JULY 13, 2020 11:36 Victor Knaap: 'Het is tijd voor een Digitaal Deltaplan' Volgens de ceo van MediaMonks moet het roer om. 'Overheidsorganen worden keer op keer belemmerd door mislukte IT-projecten.'
Campagnes / MARCH 19, 2019 10:32 Wat marketeers kunnen leren van politieke campagnes Zes thema’s waarop marketeers en hun bureaus nog wat kunnen opsteken van de politieke campagne en vice versa.