Overslaan en naar de inhoud gaan

EFFIESCOUT: Dick van der Lecq scout Randstad Boost

EFFIESCOUT week 15: 'Lef van Randstad moet beloond worden met klinkende resultaten.'
Boost
Boost
Boost
Boost

De Effie groeit met drie nieuwe categorieën: Branded customer experience, Succesvolle introductie en Impactvolle propositie (meer informatie www.effie.nl).  De rubriek EFFIESCOUTS is in het leven geroepen om ervoor te zorgen dat er geen mooie cases -in bestaande en nieuwe categorieën- over het hoofd worden gezien. In aanloop naar de inzendperiode wordt wekelijks iemand gevraagd een vakgenoot aan te moedigen om in te zenden.

related partner content for mobile comes here

Deze week is het de beurt aan: Dick van der Lecq CEO DDB Unlimited:

Randstad Boost

Instituten voor opleiding en omscholing zijn volop campagne aan het voeren. Die van Randstad Boost viel mij op. Randstad is een degelijk bedrijf dat in mijn perceptie altijd keurig binnen de lijntjes kleurt. Ze hebben nu hun nek uitgestoken en met NCOI een convenant getekend waarin is vastgelegd dat flexkrachten van Randstad toegang krijgen tot het aanbod van de opleiders binnen NCOI Groep. Ik hoop dat hun lef beloond wordt met klinkende resultaten en een sterke Effie-inzending volgt. In het convenant is vast ook overeengekomen de inzendkosten netjes te delen.

 

Ik geef het stokje door aan de EFFIESCOUT voor week 16: Heleen Crielaard (Group Marketing Director Incentro)

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in