Overslaan en naar de inhoud gaan

Marcel van Roosmalen is nu een advertentiekanaal met drie pakketten

Higuita lanceert uiterste heldere propositie in pr-offensief waarin onderbroeken van de schrijver je naar de site en een column leiden.
site vanroosmalen
site vanroosmalen

Met een persbericht (‘Mediabureaus opgelet’) is Marcel van Roosmalen vandaag gepresenteerd als ‘nieuwe speler’ in het ‘advertentielandschap’. De schrijver, columnist en somberende meester van de ironie prijst producten en merken aan op zijn site marcelvanroosmalen.nl.

related partner content for mobile comes here

Hij zou de eerste schrijver zijn die advertentieruimte aanbiedt via zijn eigen website.

Heldere propositie 

Adverteerders kunnen op de website van de schrijver en columnist (onder andere NRC, Media Inside, De Nieuws BV) bannerruimte kopen waarin Van Roosmalen het product, bedrijf of merk aanprijst. Hoe prominent hij dat doet hangt af van hoeveel je er voor over hebt

Voor 200 euro is Van Roosmalen bereid het officiële Goedgekeurd-Door-Marcel Keurmerk aan de advertentie te plakken.

Je bent 350 euro kwijt als je er ook een fotootje van de Wormernaar bij wilt.

Het duurste pakket, ‘Large’, kost 500 euro, maar dan plaatst Van Roosmalen naast de foto ook nog een quote bij je logo of product.

Het gaat Van Roosmalen overigens niet alleen om geld, maar ook om de verering. Er wordt eerst geverifieerd of de adverteerder wel een Marcel-adept is.

Het mediakanaal is ontwikkeld door het creatieve bureau Higuita, dat in 2020 is gestart door o.a. Tom Hoogenboom en Niek Eijsbouts.

In zijn onderbroekje

Hoogenboom: ‘Jarenlang intensief marktonderzoek toont een groeiende trend dat steeds meer mensen een stukje Marcel willen of zich aan zijn persoonlijkheid willen verbinden. En wie zijn wij om niet in deze behoefte te voorzien in het alsmaar uitdijende medialandschap?’

Van Roosmalen: ‘Eindelijk kan ik nu ook op commercieel vlak toegevoegde waarde bieden. Dit levert voor elk zichzelf respecterend merk gegarandeerd een paar extra views op.’

Bij het pr-offensief voor de nieuwe propositie zijn ook nieuwe onderbroeken van Marcel van Roosmalen in omloop gebracht, elk met een qr-code die zorgt dat er op de site een column wordt afgespeeld. De onderbroeken zijn te koop via de website en Pockies.nl .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in