Overslaan en naar de inhoud gaan

Essent wil ‘zonnepanelentwijfelaars’ over de streep trekken

Het energiebedrijf start nieuwe ‘Energie van vandaag’ campagne om Nederlanders stap voor stap te helpen verduurzamen.
Essent wil ‘zonnepanelentwijfelaars’ over de streep trekken
Essent wil ‘zonnepanelentwijfelaars’ over de streep trekken
© Accenture Interactive
Essent wil ‘zonnepanelentwijfelaars’ over de streep trekken
Essent wil ‘zonnepanelentwijfelaars’ over de streep trekken
© Accenture Interactive

Energiebedrijf Essent start een nieuwe campagne, ‘Energie van vandaag’, met het doel om zogenoemde ‘zonnepanelentwijfelaars’ over de streep te trekken. Volgens Essent schieten de partijen die zonnepanelen installeren als paddenstoelen uit de grond. ‘Maar’, zo heeft het energiebedrijf zichzelf de vraag gesteld, ‘met wie ga je als huizenbezitter nou in zee?’

related partner content for mobile comes here

Dat kan volgens het merk met Essent want het belooft ‘geen geheimen te hebben’ en garandeert dat het kwalitatieve zonnepanelen legt met 25 jaar garantie. De campagne is ontwikkeld door Accenture Interactive.

De energieaanbieder zegt dat het Nederlanders wil helpen stap voor stap te verduurzamen. 

De commercial

Essent wil ‘zonnepanelentwijfelaars’ over de streep trekken

Freek-reeks

De commercial is de derde in de reeks met Freek en wordt uitgerold op tv, online en outdoor. 

Lees ook: Monteur Freek moet verduurzaming laagdrempeliger maken

Credits:

Bureau: Accenture Interactive

Productie: Holy Fools

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in